reede, 29. november 2013

VI teema: Õpilepingu kokkuvõte

Reflekteerimisel võiks aluseks võtta järgmised küsimused: Kuidas ma oma eesmärgid täitsin? Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Millised on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?

Kuidas ma oma eesmärgid täitsin?
Seadsin endale eesmärgiks hakata kasutama rohkem õpikeskondi ning jagada saadud teadmisi kolleegidega. Suheldes kursusekaaslastega avastasin palju huvitavaid õpikeskkondi, mida saan edaspidises töös kasutada  ning kui olen keskkonna enda jaoks selgeks teinud, siis saan ka kolleegidega jagada. Tänaseks päevaks olen algklassiõpetajatele teinud koolituse, kus tutvustasin Symbaloo keskkonda, seega algus on tehtud ja võin seega endaga rahul olla.

Mis minu jaoks töötas ja mis mitte?
Minu jaoks oli raske see, et kuidas ma ka ei pingutanud ning ei planeerinud tuli pidevalt ettenägematud olukordi. Näiteks, kui planeerisin kohe peale tööd koju minna, et hakata koolitöid tegema, siis selgus, et mõnel õpetajal oli mind kindlasti vaja ja loomulikult lükkasin ma omad asjad edasi. Veel tuli ette olukordi, et pidin tööl mõningaid dokumente lugema, mis võttis jällegi koolitöödeks mõeldud aja ära.  

Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema?
Minu jaoks oli kõige raskem oma mõtete edasi andmine, sest meelsamini meeldib mulle rääkida, siis saab koheselt öeldut selgitada. Vahel on juhtunud ka nii, et panen mõne mõtte kirja, aga kui mõni aeg hiljem loen, siis tundub see ka enda jaoks kummaline. Seega peaksin õppima oma mõtteid täpsemalt kirja panema.

Millised on minu tugevad ja nõrgad küljed?
Tugevaks küljeks enda juures pean seda, et püüan tavaliselt tähtaegades kinni pidada ning kui satun ajahätta, siis annan sellest teada. Üldiselt olen ma kohusetundlik. Nõrgaks küljeks võib pidada seda, et ma ei suuda öelda EI ning pärast olen ajahädas ja süüdistan ennast, et miks ma pidin küll nõus olema.

Mida ma peaksin järgmisena tegema?
Tuleks hakata rohkem enda peale mõtlema, et ei peaks pidevalt etteheiteid tegema, et miks ma küll võtan nii palju kohustusi.
Kokkuvõtteks võib öelda, et oli igati huvitav ja arendav kursus ning sain palju uusi teadmisi, mida edaspidi oma töös kasutada.

VI teema: Õpilepingu kokkuvõte

Kommentaare ei ole: