pühapäev, 3. november 2013

IV teema Täiendatud õpileping

Uued mõtted on õpilepingus lisatud uue värviga.


Teema: Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud. Leida midagi uut ning huvitavat ja hakata seda kasutama, et muuta oma töö lihtsamaks.
Praeguseks olen pidanud tutvuma erinevate õpikeskkondadega ning nendes ka kodutöid tegema. Palju on olnud ka selliseid keskkondi, mida olen varem kasutanud, aga lihtsalt ei teadnud, mida põnevat selles keskkonnas veel teha saab.

Eesmärgid: Hakata kasutama rohkem õpikeskkondi ning jagada saadud teadmisi kolleegidele, lastevanematele.
Liituda mõne huvitava õpivõrgustikuga ning seal aktiivselt kaasa lüüa.
Osalesin veebikoolitusel, mis oli minu jaoks uus ning huvitav kogemus. Kindlasti osalen ka järgmisel veebikoolitusel, mis toimub novembris.
Facebook`is olen liitunud erinevate kinniste kogukondadega ning saanud sealt huvitavaid teadmisi.

Strateegiad: Püüan ennast kurssi viia, millised õpikeskkonnad ning õpivõrgustikud mind huvitavad ja välja uurida, millised nendest on usaldusväärsed, millised mitte.
Olen leidnud kinniseid kogukondi kus saab osaleda ainult, siis kui kogukonna looja kinnitab taotluse ning seepärast on need usaldusväärsed.

Vahendid/ressursid: Otsin huvi pakkuvaid artikleid ning kirjandust. Peamine ülesanne on oma aja planeerimine, et ei tekiks stressi tekitavaid olukordi. Püüan keskenduda rohkem oma asjadele, mitte sellele, et teistel oleks hea, sest muidu olen ise pidevas stressis ning põletan ennast läbi. Raske on öelda „ei“, aga tasapisi peab sellega algust tegema.
Kuna töötan koolis, siis on septembris tööl väga kiire ning seepärast ei saanud ma algul kuidagi oma koolitööde planeerimisega hakkama, aga õnneks olen jõudnud kõik kodutööd õigeks ajaks esitatud. Uus kogemus on ka see, et kui mingi töö on valmi,s siis peab aegajalt käima õppejõudude blogisid vaatamas, sest kodutöid lisatakse ka kontaktpäevade vahelisel ajal.

Hindamine: Olen endaga rahul, kui tööd said tehtud õigeaegselt ning pidasin kinni endale seatud eesmärkidest, õppisin midagi uut ning kasutasin seda enda töös.
Olen saanud uusi teadmisi ja andnud tagasisidet, kuidas olen õpitust aru saanud. Avaldanud oma mõtteid ning saanud õppejõududelt ning kaasõpilastelt tagasisidet, mis on hea seepärast, et saan teda, mis on hästi ning millega peaksin järgmisel korral arvestama, et töö paremini õnnestuks.

http://opikeskkonnad.wordpress.com/2013/10/21/iv-teema-opikeskkondadega-seotud-tehnoloogiad-ja-standardiseerimine/

Kommentaare ei ole: